Błędy zdalnego zarządzania, których należy unikać
1. Zakładając, że zespół dotrzymuje terminów.
Jednym z najważniejszych rzeczy do zrobienia jako zdalny
menedżer jest zatrudnienie godnych zaufania osób, które mają umiejętności
do pracy zdalnej . Ale nadal ważne jest, aby śledzić projekty i
terminy. Środowiska pracy zdalnej są wyjątkowe, ponieważ nie widać, jak
pracuje Twój zespół.
Zaufaj swoim pracownikom, ale także sprawdź kamienie milowe
i zapewnij dotrzymanie terminów. Posiadanie tych informacji może pomóc w
wydajności i uczeniu się, gdzie są słabe punkty. Może pomóc jako
menedżerowi wiedzieć, kto może potrzebować dodatkowych wskazówek, a kto może
potrzebować więcej do pracy. W razie potrzeby sprawdzaj projekty i zdobywaj
opinie od pracowników.
2. Niewłaściwe wykorzystanie narzędzi do zwiększania wydajności i komunikacji.
Postępowanie zgodnie z poprzednim punktem, korzystanie z odpowiednich narzędzi zwiększających produktywność
i komunikację jest niezbędne do właściwego zdalnego
zarządzania. Jeśli używasz tylko Excela i poczty e-mail do śledzenia
projektów i komunikowania się z pracownikami, rozważ ulepszenie
gry. Istnieje kilka programów i aplikacji, które mogą być używane przez
cały zespół i zapewniają synchroniczną aktualizację.
Godne polecenia są Asana, Trello, Podio i Toggl w zakresie
zarządzania projektami oraz Slack, Skype i HipChat w celu komunikacji.
3. Za mało komunikacji… lub za dużo.
Niestety, „poza zasięgiem wzroku, poza zasięgiem umysłu”
można łatwo zastosować do zdalnej pracy. Unikaj tego błędu zdalnego
zarządzania, stawiając na pierwszym miejscu kontakt z zespołem - i to nie tylko
podczas rozmów związanych z pracą. Aktywna komunikacja jest cechą
charakterystyczną wymaganą przez zdalnych pracowników i menedżerów, aby odnieść
sukces.
Najważniejsze jest znalezienie złotego środka i zachowania
balansu w komunikacji między pracownikami. Nie chcemy zostawić ich bez ważnych
informacji, jednak ciągłe komunikaty tylko negatywnie naruszą ich tryb pracy.
4. Nie wiedząc, co motywuje Twoich pracowników.
Wiedza o tym, co motywuje i napędza Twoich pracowników, może
być różnicą między pracownikiem szczęśliwym i nieszczęśliwym. Niektórzy
pracownicy są silnie napędzani słownymi pochwałami.. Mogą polubić
wiadomość e-mail lub wiadomość na spotkaniu zespołu, dziękując im za ciężką
pracę nad projektem. Inni mogą czuć się zawstydzeni tym rodzajem
wyświetlacza. Awans i wzrost mogą być kolejną motywacją. Niektórzy
pracownicy mogą chcieć otrzymać większą odpowiedzialność w pracy lub przenieść
się po szczeblach korporacyjnych.
Komentarze
Prześlij komentarz