Błędy zdalnego zarządzania, których należy unikać


1. Zakładając, że zespół dotrzymuje terminów.

Jednym z najważniejszych rzeczy do zrobienia jako zdalny menedżer jest zatrudnienie godnych zaufania osób, które mają umiejętności do pracy zdalnej . Ale nadal ważne jest, aby śledzić projekty i terminy. Środowiska pracy zdalnej są wyjątkowe, ponieważ nie widać, jak pracuje Twój zespół.

Zaufaj swoim pracownikom, ale także sprawdź kamienie milowe i zapewnij dotrzymanie terminów. Posiadanie tych informacji może pomóc w wydajności i uczeniu się, gdzie są słabe punkty. Może pomóc jako menedżerowi wiedzieć, kto może potrzebować dodatkowych wskazówek, a kto może potrzebować więcej do pracy. W razie potrzeby sprawdzaj projekty i zdobywaj opinie od pracowników.

2.  Niewłaściwe wykorzystanie narzędzi do zwiększania wydajności i komunikacji.

Postępowanie zgodnie z poprzednim punktem, korzystanie z odpowiednich narzędzi zwiększających produktywność i komunikację jest niezbędne do właściwego zdalnego zarządzania. Jeśli używasz tylko Excela i poczty e-mail do śledzenia projektów i komunikowania się z pracownikami, rozważ ulepszenie gry. Istnieje kilka programów i aplikacji, które mogą być używane przez cały zespół i zapewniają synchroniczną aktualizację.

Godne polecenia są Asana, Trello, Podio i Toggl w zakresie zarządzania projektami oraz Slack, Skype i HipChat w celu komunikacji.

3.  Za mało komunikacji… lub za dużo.

Niestety, „poza zasięgiem wzroku, poza zasięgiem umysłu” można łatwo zastosować do zdalnej pracy. Unikaj tego błędu zdalnego zarządzania, stawiając na pierwszym miejscu kontakt z zespołem - i to nie tylko podczas rozmów związanych z pracą. Aktywna komunikacja jest cechą charakterystyczną wymaganą przez zdalnych pracowników i menedżerów, aby odnieść sukces.

Najważniejsze jest znalezienie złotego środka i zachowania balansu w komunikacji między pracownikami. Nie chcemy zostawić ich bez ważnych informacji, jednak ciągłe komunikaty tylko negatywnie naruszą ich tryb pracy.


4. Nie wiedząc, co motywuje Twoich pracowników.

Wiedza o tym, co motywuje i napędza Twoich pracowników, może być różnicą między pracownikiem szczęśliwym i nieszczęśliwym. Niektórzy pracownicy są silnie napędzani słownymi pochwałami.. Mogą polubić wiadomość e-mail lub wiadomość na spotkaniu zespołu, dziękując im za ciężką pracę nad projektem. Inni mogą czuć się zawstydzeni tym rodzajem wyświetlacza. Awans i wzrost mogą być kolejną motywacją. Niektórzy pracownicy mogą chcieć otrzymać większą odpowiedzialność w pracy lub przenieść się po szczeblach korporacyjnych.


5. Pozornie niedostępny.

Członkowie Twojego zdalnego zespołu nie mogą wystawić głowy w biurze, aby sprawdzić, czy rozmawiasz przez telefon, czy jesteś w stanie z nimi porozmawiać. Podobnie jak nie wiesz, co robią pracownicy w każdej sekundzie dnia, członkowie Twojego zespołu prawdopodobnie również nie znają twoich szczegółowych codziennych zadań. Musisz sprawić, by była dostępna w zdalnym środowisku pracy. Tutaj może sprawdzić się wspólny kalendarz, aby łatwo sprawdzić Twój harmonogram lub narzędzia wymienione wcześniej. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Które metody analizy finansów?

Jak wybrać szkolenia?